Thursday, November 19, 2015

Crapi Canadieni in Noiembrie


                      In Noiembrie , detaliile mici ,aduc crapii mari

Pescuitul la sfirsit de sezon Noiembrie- Decembrie , pune probleme deosebite de pregatire . De la imbracaminte ,metode de incalzire ,pina la nada si rigurile pe care le folosim .
Mai in fiecare an ,la mijlocul lunii Noiembrie ,primesc vizita unui bun prieten , Len , pentru citeva zile de pescuit la crap .
Cu aceasta ocazie ,am hotarit sa incerc montura elastica ,cuplata la Whitty Pool .
Len a venit vineri dimineta ,nu foarte devreme ,a avut de condus 700 de km. , locuind linga Toronto .La ora 9 am ajuns pe locul de pescuit ,un riu destul de mare ,cam la dimensiunile Dunarii ,se numeste riul celor o mie de insule , in zona orasului Montreal .Locul ales il cunosc bine ,pescuind frecvent aici . Miercuri si joi am venit aici,nadind destul de mult ,cu un amestec de seminte si boilisuri in speranta unor capturi capitale. In anii din urma acest loc a produs crapi peste 15-16 kg la sfirsit de sezon . Pescuim aici la 90-100 m . distanta ,apa are cam 1,5-1,8 m adincime . Ne gasim in extremitatea stinga a unui golf ,spre dreapta pe timpul verii este plin de bradis . Nu avem agataturi ori diferente de nivel ,ceea ce aduce aici pestele este un tub de scurgere al apei de ploaie care se afla in stinga noastra . Ca nada vom folosi un mix de seminte cu spartura de boilies , iar la cirlig pop ups ,eu CCMoore Hellraisers , Len- Stiky baits Peach & Peper .
In jurul oreii 10 aveam lansetele in apa ,ale mele cu montura elastica ,running rigs si witty pool ,Len acelasi set up ,fara running rigs ,dind cu monturi semi-fixe. In partidele noastre ,facem drilurile pe rind ,nu tinem cont la ce lansete trage pestele .Am tras la sorti si eu voi avea primul peste .Cam la o ora am trasatura pe una din lansetele mele ,intep si imi dau seama imediat , nu este crap ,este un cat fish ,somn dar mai mic ,la 3-4 kg . Il aduc rapid la mal ,eliberat ,lanseta revine pe acelasi loc . Nu trece mai mult de o ora si la aceeasi lanseta trage din nou ,de aceasta data ,Len inteapa si incepe un drill cu un peste nervos care ia fir si nu se da intors. Incet , reuseste sa il aduca spre mal ,cu rabdare fiind un peste mare . Dupa 10-15 min. de drill reusesc sa il parchez in mincioc . Il punem rapid pe saltea ,apoi la cintar avem placuta surpriza a unui frumos comun de 17,5 kg. Facem fotografiile de rigoare ,eliberindul rapid . Dupa acest frumos peste ,pun mina pe spod si arunc citeva spomburi pe zona pescuita .Urmatoarea trasatura vine rapid ,la 30 min. ,intep si pare un peste mare ,drilul dureaza ceva timp ,Len glumind - ca ar fi acelasi peste . Ajunge la mincioc ,apoi la cintar ,nu este acelasi peste ,are" doar" 15,5 kg . Urmeaza fotografiile si eliberarea .Pina la sfirsitul zilei prindem un total de 9 crapi si 4 cat fish . 6 crapi si 2 catfish au intret la lansetele mele cu running rigs , 3 crapi si 2 cat fish la lansetele lui Len . Concluzia ,pe ape reci, mici detalii ,ca montura elastica , running rigs ,fac diferenta .
          Pe pagina mea de youtube -   https://www.youtube.com/channel/UCZ79-rZLNAthtK79fcREUZQ     , gasiti locurile unde pescuiesc si metodele pe care le folosesc .

                        

No comments:

Post a Comment